MEDALOWA DZIESIĄTKA!
REGULAMIN – MEDALOWA DZIESIĄTKA
Celem wydarzenia jest wsparcie określonego przez Organizatora celu charytatywnego – zbiórki na leczenie wskazanego Podopiecznego Fundacji Dzięki Tobie lub projektu fundacji.
Organizator, czyli Fundacja Dzięki Tobie wybiera termin ( zawsze jest to 10 dni – tylko wskazujemy datę rozpoczęcia i zakończenia )
Organizator wskazuje Kapitana spośród członków Ekipy Dobra.
Kapitan – nominuje kolejne 9 osób, które wspólnie z nim podejmą wyzwanie biegowe.
Przez 10 dni uczestnicy muszą pokonać wspólnie 500 charytatywnych kilometrów.
(Czyli 10 osób, w 10 dni musi przekazać 500 km do koszyczka Ekipy Dobra)
Każdy z dziesięciu biegaczy, po otrzymaniu nominacji od Kapitana musi potwierdzić swoją chęć udziału poprzez wysłanie maila na ekipadobra@dziekitobie.pl o treści
imię i nazwisko / Medalowa Dziesiątka
i zgłaszać na bieżąco przez te 10 dni ( przesyłając informację na maila ekipadobra@dziekitobie.pl) ilość pokonanych kilometrów, abyśmy mogli podliczyć, czy udało się wspólnie zebrać wymagane 500 km.
Gdy grupa wspólnie pokona w 10 dni wymagane 500 km – Każdy z dziesięciu uczestników otrzyma MEDAL , a Fundacja Dzięki Tobie przekaże zadeklarowane wsparcie finansowe na wskazany cel charytatywny.