MEDALOWA PIĄTKA
REGULAMIN – MEDALOWA PIĄTKA
Celem wydarzenia jest wsparcie określonego przez Organizatora celu charytatywnego – zbiórki na leczenie wskazanego Podopiecznego Fundacji Dzięki Tobie lub projektu fundacji.
Organizator, czyli Fundacja Dzięki Tobie wybiera termin ( zawsze jest to 5 dni – tylko wskazujemy datę rozpoczęcia i zakończenia )
Organizator wskazuje Kapitana spośród członków Ekipy Dobra.
Kapitan – nominuje kolejne 4 osoby, które wspólnie z nim podejmą wyzwanie spacerowe.
Przez 5 dni uczestnicy muszą pokonać wspólnie 100 charytatywnych kilometrów.
(Czyli 5 osób, w 5 dni musi przekazać 100 km do koszyczka Ekipy Dobra)
Każda z czterech spacerujących osób, po otrzymaniu nominacji od Kapitana musi potwierdzić swoją chęć udziału poprzez wysłanie maila na ekipadobra@dziekitobie.pl o treści
imię i nazwisko / MEDALOWA PIĄTKA
i zgłaszać na bieżąco przez te 5 dni ( przesyłając informację na maila ekipadobra@dziekitobie.pl) ilość pokonanych kilometrów, abyśmy mogli podliczyć, czy udało się wspólnie zebrać wymagane 100 km.
Gdy grupa wspólnie pokona w 5 dni wymagane 100 km – Każdy z pięciu uczestników otrzyma MEDAL , a Fundacja Dzięki Tobie przekaże zadeklarowane wsparcie finansowe na wskazany cel charytatywny.